Google pofon jelentése

A Google AdWords 2006-os frissítés gúnyneve volt, amely saját minőségi mutatót rendelt hozzá a hirdetések landing oldalaihoz. Ez azért volt probléma, mert sok hirdető egy egyszerű értékesítési oldalra irányítják a felhasználókat. Ha viszont egy hirdető partnerprogramban más termékeit hirdeti, akkor a landing oldal lehet, hogy nem is övé, ráadásul több partnerhivatkozás is mutathat egyszerre. A Google 2006-os minőségi mutatója alacsony értékeléssel illette ezeket, így megnövekedett az oldalakon található kulcsszavak minimális licitára. Ez sok hirdetőnek igazi pofon volt, hiszen egy este alatt akkorát növekedett a kulcsszavak ára, hogy nem tudtak jövedelmező kampányt folytatni.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam