A Google AdWords 2006-os frissítés gúnyneve volt, amely saját minőségi mutatót rendelt hozzá a hirdetések landing oldalaihoz. Ez azért volt probléma, mert sok hirdető egy egyszerű értékesítési oldalra irányítják a felhasználókat. Ha viszont egy hirdető partnerprogramban más termékeit hirdeti, akkor a landing oldal lehet, hogy nem is övé, ráadásul több partnerhivatkozás is mutathat egyszerre. A Google 2006-os minőségi mutatója alacsony értékeléssel illette ezeket, így megnövekedett az oldalakon található kulcsszavak minimális licitára. Ez sok hirdetőnek igazi pofon volt, hiszen egy este alatt akkorát növekedett a kulcsszavak ára, hogy nem tudtak jövedelmező kampányt folytatni.
Dolgozz velem!
A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.
De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.
Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.
Tanulj velem!
Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!
Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.
A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.
Rólam mondták
Forrás és további vélemények: