A Google AdWords 2006-os frissítés gúnyneve volt, amely saját minőségi mutatót rendelt hozzá a hirdetések landing oldalaihoz. Ez azért volt probléma, mert sok hirdető egy egyszerű értékesítési oldalra irányítják a felhasználókat. Ha viszont egy hirdető partnerprogramban más termékeit hirdeti, akkor a landing oldal lehet, hogy nem is övé, ráadásul több partnerhivatkozás is mutathat egyszerre. A Google 2006-os minőségi mutatója alacsony értékeléssel illette ezeket, így megnövekedett az oldalakon található kulcsszavak minimális licitára. Ez sok hirdetőnek igazi pofon volt, hiszen egy este alatt akkorát növekedett a kulcsszavak ára, hogy nem tudtak jövedelmező kampányt folytatni.
Dolgozz velem!
A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.
Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.
RészletekTanulj velem!
Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!
Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!
RészletekRólam mondták
Forrás és további vélemények: