Forgalom fogalma

Az adott webhelyre érkező látogatókat jelenti az online marketingben. Ahhoz, hogy nagyobb forgalmat generáljunk, megfelelő online marketingre van szükségünk. Egy oldal sikerességéhez forgalomra van szükség. De nem csak a nagy forgalom a lényeg, hanem hogy minél több legyen az olyan felhasználó, akik vásárlási szándékkal érkeznek. Ha nagy a forgalom az oldalon, de nagy a visszafordulási arány is, akkor az az oldal nem működik megfelelően.

Az alapján, hogy honnan terelődik forgalom az oldalunk, az alábbi fajtákat különböztetjük meg:
a keresőmotorokból (pl. a Google) érkező organikus forgalom,
a közösségi médiából (pl. Facebook) érkező forgalom;
közvetlen forgalom, amikor a felhasználó az URL-en keresztül közvetlen az oldalunkra érkezik,
hivatkozási forgalom, ahol a felhasználó egy másik oldalon elhelyezett linkről érkezik az oldalunkra,
fizetett forgalmat, ami fizetett hirdetésekből érkezik.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam