Forgalom fogalma

Az adott webhelyre érkező látogatókat jelenti az online marketingben. Ahhoz, hogy nagyobb forgalmat generáljunk, megfelelő online marketingre van szükségünk. Egy oldal sikerességéhez forgalomra van szükség. De nem csak a nagy forgalom a lényeg, hanem hogy minél több legyen az olyan felhasználó, akik vásárlási szándékkal érkeznek. Ha nagy a forgalom az oldalon, de nagy a visszafordulási arány is, akkor az az oldal nem működik megfelelően.

Az alapján, hogy honnan terelődik forgalom az oldalunk, az alábbi fajtákat különböztetjük meg:
a keresőmotorokból (pl. a Google) érkező organikus forgalom,
a közösségi médiából (pl. Facebook) érkező forgalom;
közvetlen forgalom, amikor a felhasználó az URL-en keresztül közvetlen az oldalunkra érkezik,
hivatkozási forgalom, ahol a felhasználó egy másik oldalon elhelyezett linkről érkezik az oldalunkra,
fizetett forgalmat, ami fizetett hirdetésekből érkezik.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam