Felülértékesítés (Upsell) leírása

Felülértékesítés során egy cég egy drágább terméket próbál eladni egy korábbi ügyfelének. Általában azért sikeres, mert a korábbi ügyfelek jobban bíznak az adott cégben, mint egy új ügyfél.

A legnépszerűbb példa, amikor a vásárlás után rögtön a „Köszönjük a vásárlást” oldalon jelennek az ajánlatok, amely így nem is köszönő, hanem valójában értékesítési oldal.

Másik példa, amikor utólag küldünk emailt az ügyfélnek a vásárlás után.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam