Duplikált tartalom fogalma

A duplikált tartalmak olyan tartalmak egy webhely különböző oldalain, vagy több webhelyen is felbukkanó tartalmak. Bár a Google nem bünteti a duplikálást, mégis jelentősen leronthatják egy webhely rangsorolását a keresőben, ugyanis a keresőmotorok megzavarodhatnak, hogy melyik az elsődleges verzió.

Több dolog is okozhat duplikált tartalmat:

- Ha egy webhely URL paramétereket használ;
- ha egy webshop termékei csak színben térnek el, de a leírás ugyanaz
- ha egy webhely oldalai HTTP, HTTPS, WWW és nem WWW címeken is elérhetők;
- ha egy webhelyre más oldalról másolnak át tartalmat.

Megoldás:


301-es átirányítás alkalmazása a duplikált tartalmak oldalairól a hivatalos, elsődleges oldalra.

Rel=”canonical” címkével jelezhetjük a keresőmotoroknak, hogy egy kijelölt oldal másolataként kezeljék az adott oldalt.

A HTML forráskódba elhelyezett noindex címkével letilthatjuk, hogy a keresőmotorok indexeljék az adott oldalt.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam