Duplikált tartalom fogalma

A duplikált tartalmak olyan tartalmak egy webhely különböző oldalain, vagy több webhelyen is felbukkanó tartalmak. Bár a Google nem bünteti a duplikálást, mégis jelentősen leronthatják egy webhely rangsorolását a keresőben, ugyanis a keresőmotorok megzavarodhatnak, hogy melyik az elsődleges verzió.

Több dolog is okozhat duplikált tartalmat:

- Ha egy webhely URL paramétereket használ;
- ha egy webshop termékei csak színben térnek el, de a leírás ugyanaz
- ha egy webhely oldalai HTTP, HTTPS, WWW és nem WWW címeken is elérhetők;
- ha egy webhelyre más oldalról másolnak át tartalmat.

Megoldás:


301-es átirányítás alkalmazása a duplikált tartalmak oldalairól a hivatalos, elsődleges oldalra.

Rel=”canonical” címkével jelezhetjük a keresőmotoroknak, hogy egy kijelölt oldal másolataként kezeljék az adott oldalt.

A HTML forráskódba elhelyezett noindex címkével letilthatjuk, hogy a keresőmotorok indexeljék az adott oldalt.

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 30 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam