Drip Marketing jelentése

A drip marketing egy adott számú, automatikus email kampány előre meghatározott időközönként, amellyel személyre szabott üzeneteket küldhetünk az ügyfeleknek. Az elnevezés az angol csepegtetés szóból ered. Ez a technika segít új ügyfeleket szerezni az érdeklődőkből, vagy újbóli aktivitásra sarkallni őket.

A drip emaileket akkor alkalmazzák, amikor egy ügyfél elvégez egy bizonyos cselekvést. Regisztrál, vásárol, vagy pont, hogy rég nem lépett be a webhelyre.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam