CTR fogalma

A CTR a Click-through Rate, azaz átkattintási arány. Egy minőségi összefoglaló, ugyanis minél magasabb a CTR, annál sikeresebb lehet a marketing - ha egy megfelelő ponton lépünk be. Ha hirdetésről beszélünk, akkor az átlag feletti átkattintási arány azt jelenti, hogy a hirdetés célzása valamint a kreatív is megfelelő, hiszen a célcsoportunk igen nagy száma kattintott a hirdetésre.

Számos területen és platformon használják (e-mail marketing, hirdetések), ezért a jelentése is eltérő, de a képlete nagyjából mindig ugyanaz: kattintott/látta.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam