CTR fogalma

A CTR a Click-through Rate, azaz átkattintási arány. Egy minőségi összefoglaló, ugyanis minél magasabb a CTR, annál sikeresebb lehet a marketing - ha egy megfelelő ponton lépünk be. Ha hirdetésről beszélünk, akkor az átlag feletti átkattintási arány azt jelenti, hogy a hirdetés célzása valamint a kreatív is megfelelő, hiszen a célcsoportunk igen nagy száma kattintott a hirdetésre.

Számos területen és platformon használják (e-mail marketing, hirdetések), ezért a jelentése is eltérő, de a képlete nagyjából mindig ugyanaz: kattintott/látta.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam