Branding fogalma

A branding az a folyamat, amelynek során egy márkát bevezetünk a köztudatba. Ezt első sorban reklámokkal tudjuk elérni. A brandbe tartozik maga a márkanév, a logó és a színek, stílusok, betűtípusok is. A cél egy olyan asszociáció létrehozása, amelynek a középpontjában a mi márkánk áll. Például ha pizzériánk van, akkor jó, ha az éhségre az emberben mi jutunk eszébe. Főleg, ha az éhségcsökkentés mellett mást is tudunk ajánlani, ami kedvező.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam