Ajándék fogalma
Pozitív hatása van:
Hosszantartó márkatudatosság elmélyítése
Egy amerikai kutatás szerint az emberek több, mint 60%-a emlékszik egy cégre, miután egy promóciós ajándékot kapott onnan.
Legjobb reklám
Ha az emberek a munkahelyükön használják azokat a termékeket, amelyet ajándékba kaptak, akkor az egy remek reklám nekünk
Egy közösség részévé tesz
A szponzárió, a jótékonyság mind olyan dolog, amellyel nagyban elősegítheted márkád pozitív megítélését. Egy közösség így sokkal könnyebben befogad, ha egy számukra is fontos ügy mellé állsz.
Az ajándékot nem csak a vásárlóknak, hanem dolgozóidnak is adhatod, amely bizonyítottan pozitívan fog hatni.
Kihasználhatod az észlelt érték jelenséget, vagyis nem csökkented a termék árát, hanem az eredeti mellé adj egy ajándékot, amely jó eséllyel olcsóbb, mint amekkora összeget egyébként elengedtél volna a termék árából, de sokkal értékesebbnek tűnik tőle a termék. Az ingyenes ajándékok sokkal értékesebbekké teszik a termékeket a vásárlók szemében, így sokkal többen hajlandóak újra vásárolni.