AdWords fogalma

A Google hirdetési rendszere volt, amelyben hirdetési kampányokat indíthattak. 2018 óta Google AdSense néven működik.

2001-ben indult, és az első ún. "pay-per-click", PPC, vagyis kattintásoként fizető szolgáltató volt. Bár egyszerű hirdetést létrehozni, nagy hozzáértést igényel, ugyanis jóval többet költhetünk, ha rosszul van beállítva egy hirdetés, mintha szakemberre bíznánk. Megszabhatjuk, milyen kulcsszóra jelenjen meg a hirdetés, és hogy mekkora összeget vagyunk hajlandók egy-egy kattintásért fizetni. Az, hogy a hirdetés milyen pozícióban jelenik meg erre az összegre, a többi hirdetőtől is függ. Mint egy aukción. Ehhez kell a megfelelő szakértelem.

Egy címsorból, egy kétsoros szövegből és egy URL címből áll, amelyre a hirdetésre kattintva juthat el a felhasználó.

Az organikus találatok felett jelennek meg a fizetett hirdetések a Google találati oldalán. Mindig a legfelső teljesít a legjobban, azaz a Google számára a legtöbbet termel. Ezt két tényező határozza meg: a maximális lici és a CTR, vagyis átkattintási arány.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam