Szemkövetés leírása

A döntéshozatalok 95%-ban tudat alatt történek. Ezért fontos a szemkövetés a piackutatásban, segítségével megállapítható, hogy egy webhely vagy alkalmazás mely elemeire figyelnek leginkább a látogatók. Egy vizuális térképet hoz létre. Minél pontosabban ismerjük a célközönségünket, annál jobb felhasználói élményeket tudunk biztosítani. Ilyen szemkövető eszköz a hőtérkép vagy a feladatalapú használhatósági eszközök.

Ezek segítségével kiderül, hogy
a látogatóid mit és meddig néznek,
kiderítheted, kit mi zavar,
kiderül, hogy a felhasználók hogyan bánnak weboldallal
ellenőrizheted a marketingstratégia sikerességét,
vagy fejlesztheted azt.

A marketingben már az 1980-as évek óta használnak hasonló technikát, bár korábban a nyomtatott hirdetések sikerességét nézték. Ezzel kiderült, hogy mely oldalakra, és az oldalak mely részeire kíváncsiak az emberek.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam