Szemkövetés leírása

A döntéshozatalok 95%-ban tudat alatt történek. Ezért fontos a szemkövetés a piackutatásban, segítségével megállapítható, hogy egy webhely vagy alkalmazás mely elemeire figyelnek leginkább a látogatók. Egy vizuális térképet hoz létre. Minél pontosabban ismerjük a célközönségünket, annál jobb felhasználói élményeket tudunk biztosítani. Ilyen szemkövető eszköz a hőtérkép vagy a feladatalapú használhatósági eszközök.

Ezek segítségével kiderül, hogy
a látogatóid mit és meddig néznek,
kiderítheted, kit mi zavar,
kiderül, hogy a felhasználók hogyan bánnak weboldallal
ellenőrizheted a marketingstratégia sikerességét,
vagy fejlesztheted azt.

A marketingben már az 1980-as évek óta használnak hasonló technikát, bár korábban a nyomtatott hirdetések sikerességét nézték. Ezzel kiderült, hogy mely oldalakra, és az oldalak mely részeire kíváncsiak az emberek.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam