Pop-Under jelentése

Egy hirdetéstípus, aminek jellemzője, hogy egy külön böngészőablakban nyílik meg az éppen megtekintett ablak alatt, ellentétben a pop-up hirdetésektől, amik a kezelt felület felett, előtt jelennek meg. A márkatudatosság erősítésére szolgál, illetve új ügyfelek bevonzására alkalmazzák őket.

Előnyei a pop-upokkal szemben, hogy
nem tolakodnak,
a felhasználó dönti el, hogy megnézi-e, és ha igen, mikor
segíti a márkatudatosságot,
értékes forgalmat generál.

Hátránya viszont, hogy mobilon nehéz észrevenni, nem látható azonnal, és kevesebb hirdetési platform támogatja őket.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam