Pop-Under jelentése

Egy hirdetéstípus, aminek jellemzője, hogy egy külön böngészőablakban nyílik meg az éppen megtekintett ablak alatt, ellentétben a pop-up hirdetésektől, amik a kezelt felület felett, előtt jelennek meg. A márkatudatosság erősítésére szolgál, illetve új ügyfelek bevonzására alkalmazzák őket.

Előnyei a pop-upokkal szemben, hogy
nem tolakodnak,
a felhasználó dönti el, hogy megnézi-e, és ha igen, mikor
segíti a márkatudatosságot,
értékes forgalmat generál.

Hátránya viszont, hogy mobilon nehéz észrevenni, nem látható azonnal, és kevesebb hirdetési platform támogatja őket.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam