Kulcsszóegyezési típusok fogalma

A Google Ads ezzel szabályozza, hogy milyen hasonlóságnál enged megjelenni egy hirdetést. Segít szabályozni, hogy nem érdeklődő felhasználók ne kattintsanak a hirdetésre.

Minél szigorúbb egy kulcsszóegyezési típus, annál kevesebb keresésre jelenhet meg a hirdetésed. De ez nem mindig baj. Fontos, hogy ez csak azt befolyásolja, hogy milyen keresésekre jelenhet meg a hirdetésed. De hogy milyen eséllyel jelenik is meg, azt több tényező befolyásolja.

Általános egyezés

A legszélesebb közönséget éri el, de ez a hátránya is, hiszen olyanok is láthatják, akiket nem érdekel az ajánlatod. Minden olyan keresésre megjelenhet, amely bármelyiket tartalmazza az általad megcélzott szavak közül, és bármilyen sorrendben.

Kifejezésegyezés

Eggyel szigorúbb szint, ugyanis a hirdetésed csak akkor jelenhet majd meg, ha pontosan abban a sorrendben használja a keresőszavakat, amilyen sorrendben te is megadtad őket a célzáskor. 2019 óta a Google a rokonértelmű szavakat, többes számokat, illetve a szavak közeli változatait is figyelembe veszi.

Pontos egyezés

A legszigorúbb típus. Régebben csak akkor jelentek meg a hirdetések egy felhasználónak, ha betűről betűre megegyeztek. A Google később itt is enyhített, így ma már (a többi típushoz hasonlóan) beleveszi a célzásba a szavak többes számát, szinonimáit, illetve szorosan kapcsolódó változatait is. Viszont ez a típus segíthet kizárni azokat a felhasználókat, akik nem vásárlási szándékkal keresnek a Google-on.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam