Kulcsszóegyezési típusok fogalma

A Google Ads ezzel szabályozza, hogy milyen hasonlóságnál enged megjelenni egy hirdetést. Segít szabályozni, hogy nem érdeklődő felhasználók ne kattintsanak a hirdetésre.

Minél szigorúbb egy kulcsszóegyezési típus, annál kevesebb keresésre jelenhet meg a hirdetésed. De ez nem mindig baj. Fontos, hogy ez csak azt befolyásolja, hogy milyen keresésekre jelenhet meg a hirdetésed. De hogy milyen eséllyel jelenik is meg, azt több tényező befolyásolja.

Általános egyezés

A legszélesebb közönséget éri el, de ez a hátránya is, hiszen olyanok is láthatják, akiket nem érdekel az ajánlatod. Minden olyan keresésre megjelenhet, amely bármelyiket tartalmazza az általad megcélzott szavak közül, és bármilyen sorrendben.

Kifejezésegyezés

Eggyel szigorúbb szint, ugyanis a hirdetésed csak akkor jelenhet majd meg, ha pontosan abban a sorrendben használja a keresőszavakat, amilyen sorrendben te is megadtad őket a célzáskor. 2019 óta a Google a rokonértelmű szavakat, többes számokat, illetve a szavak közeli változatait is figyelembe veszi.

Pontos egyezés

A legszigorúbb típus. Régebben csak akkor jelentek meg a hirdetések egy felhasználónak, ha betűről betűre megegyeztek. A Google később itt is enyhített, így ma már (a többi típushoz hasonlóan) beleveszi a célzásba a szavak többes számát, szinonimáit, illetve szorosan kapcsolódó változatait is. Viszont ez a típus segíthet kizárni azokat a felhasználókat, akik nem vásárlási szándékkal keresnek a Google-on.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam