KPI jelentése

A KPI („key performance indicator” vagyis fő teljesítménymutató) megmutatja, hogy egy cég mennyire van közel a kitűzött cél eléréséhez. Minden olyan mutató KPI lehet, ami segít eldönteni egy tevékenység hatékonyságát. Az online marketingben például a konverziós arány lehet egy hirdetési kampány fő teljesítménymutatója.

KPI-ra példák:
oldalon töltött idő
oldalmegtekintések
átkattintási arány
konverzió
bevétel
forgalom
közösségi média elérés
médiamegjelenés
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam