Kosárelhagyási arány leírása

Azt mutatja meg, hogy hány vásárlás teljesült attól fogva, hogy kosárba helyeztek egy terméket. Ha ez magas, akkor ki kell deríteni, mi gátolja őket a vásárlás befejezésére: bonyolult, nem megfelelő szállítási/fizetési módok, stb.

Ha a kosárban marad a termék, akkor érdemes emlékeztető emaileket küldeni a vásárlónak, hogy termékeket hagytak a kosarukban. Ezzel akár a vásárlók 5-10%-át is vissza lehet szerezni.

A kosárelhagyási arány megadásához el kell osztani az összes sikeres vásárlást a bevásárlókosárba helyezések számával. Ezt ki kell vonni 1-ből, majd ezt megszorozni 100-zal:

1 - (sikeres vásárlások száma / létrehozott bevásárlókosarak száma) × 100.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam