Kosárelhagyási arány leírása

Azt mutatja meg, hogy hány vásárlás teljesült attól fogva, hogy kosárba helyeztek egy terméket. Ha ez magas, akkor ki kell deríteni, mi gátolja őket a vásárlás befejezésére: bonyolult, nem megfelelő szállítási/fizetési módok, stb.

Ha a kosárban marad a termék, akkor érdemes emlékeztető emaileket küldeni a vásárlónak, hogy termékeket hagytak a kosarukban. Ezzel akár a vásárlók 5-10%-át is vissza lehet szerezni.

A kosárelhagyási arány megadásához el kell osztani az összes sikeres vásárlást a bevásárlókosárba helyezések számával. Ezt ki kell vonni 1-ből, majd ezt megszorozni 100-zal:

1 - (sikeres vásárlások száma / létrehozott bevásárlókosarak száma) × 100.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam