Kézbesített kattintási arány jelentése

A kézbesített kattintási arány egy olyan szám százalékban kifejezve, amely megadja, hogy hány felhasználó kattintott rá a kézbesített marketingüzeneteidben (SMS vagy email) elhelyezett hivatkozásra.

Ehhez az emailekből érkezett átkattintások számát el kell osztani az összes kézbesített email számával (nem az összes kiküldött üzenettel), majd meg kell szorozni 100-zal. Így kapod meg a százalékos értéket.


Kézbesített kattintási arány = (emailekből érkezett átkattintások / összes kézbesített email) × 100.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam