Kézbesített kattintási arány jelentése

A kézbesített kattintási arány egy olyan szám százalékban kifejezve, amely megadja, hogy hány felhasználó kattintott rá a kézbesített marketingüzeneteidben (SMS vagy email) elhelyezett hivatkozásra.

Ehhez az emailekből érkezett átkattintások számát el kell osztani az összes kézbesített email számával (nem az összes kiküldött üzenettel), majd meg kell szorozni 100-zal. Így kapod meg a százalékos értéket.


Kézbesített kattintási arány = (emailekből érkezett átkattintások / összes kézbesített email) × 100.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam