Keresőszándék leírása

Kifejezi, hogy egy felhasználó milyen céllal keres rá egy adott kifejezésre.

Ez 3 féle lehet:
Információs: A felhasználó információszerzés miatt keres egy adott témára.

Navigációs: Legtöbbször a felhasználók egy webhelyet szeretnének megtalálni, de nem tudják a cég nevét vagy nem emlékeznek az URL-re.

Tranzakciós: Vásárlói szándékot feltételez, amelyre olyan keresési kifejezések utalhatnak, mint az “olcsó”, “akciós” vagy “ára”.

Ahhoz, hogy a keresés sikeres legyen, a cégeknek mindennél jobban törekedniük kell a megfelelő SEO-ra.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam