Keresőszándék leírása

Kifejezi, hogy egy felhasználó milyen céllal keres rá egy adott kifejezésre.

Ez 3 féle lehet:
Információs: A felhasználó információszerzés miatt keres egy adott témára.

Navigációs: Legtöbbször a felhasználók egy webhelyet szeretnének megtalálni, de nem tudják a cég nevét vagy nem emlékeznek az URL-re.

Tranzakciós: Vásárlói szándékot feltételez, amelyre olyan keresési kifejezések utalhatnak, mint az “olcsó”, “akciós” vagy “ára”.

Ahhoz, hogy a keresés sikeres legyen, a cégeknek mindennél jobban törekedniük kell a megfelelő SEO-ra.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam