Kereső újracélzás fogalma

Egy olyan remarketing technika, ami azon alapul, hogy a felhasználók mikre kerestek rá korábban a keresőben, és így célzott hirdetésekkel tudod felhívni a figyelmüket. A remarketing tehát egy gyűjtőnév, amely minden olyan marketingtevékenységre utal, amelynek célja, hogy újra elérd a felhasználókat egy korábbi konverzió alapján. Az újracélzás („retargeting”) és minden fajtája a remarketing alá tartoznak.

Gyakran keverik a webhelyalapú újracélzássa is.

A kereső újracélzásnál az alapján célzod meg a felhasználókat, hogy milyen kifejezésekre kerestek rá. Így valószínűleg a te márkádról még nem is hallottak.

A webhelyalapú újracélzásnál a webhelyed sütiket helyez el a felhasználó böngészőjében, hogy ha elnavigál, akkor más oldalakon is a te reklámjaid jelenhessenek meg.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam