Kereső újracélzás fogalma

Egy olyan remarketing technika, ami azon alapul, hogy a felhasználók mikre kerestek rá korábban a keresőben, és így célzott hirdetésekkel tudod felhívni a figyelmüket. A remarketing tehát egy gyűjtőnév, amely minden olyan marketingtevékenységre utal, amelynek célja, hogy újra elérd a felhasználókat egy korábbi konverzió alapján. Az újracélzás („retargeting”) és minden fajtája a remarketing alá tartoznak.

Gyakran keverik a webhelyalapú újracélzássa is.

A kereső újracélzásnál az alapján célzod meg a felhasználókat, hogy milyen kifejezésekre kerestek rá. Így valószínűleg a te márkádról még nem is hallottak.

A webhelyalapú újracélzásnál a webhelyed sütiket helyez el a felhasználó böngészőjében, hogy ha elnavigál, akkor más oldalakon is a te reklámjaid jelenhessenek meg.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam