Egy marketingstratégia kidolgozásának két fontos lépése van: a piackutatás és a célcsoportelemzés. Célcsoportot több szempont szerint lehet elemezni: ennek egyik eleme a demográfiai tényezők vizsgálata, amelybe olyan adatok tartoznak, mint: a nem, a kor, a családi állapot, az iskolázottság, foglalkozás, a jövedelem vagy épp a beszélt nyelvek.
Dolgozz velem!
A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.
Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.
RészletekTanulj velem!
Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!
Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!
RészletekRólam mondták
Forrás és további vélemények: