Címke definíciója

A címkék azok a kifejezések, amellyel egy weblap tartalmait tudjuk csoportosítani. Egy címke több tartalomhoz is tartozhat, ahogy egy tartalomhoz többfajta címke is kerülhet. Általában a tartalom alatt elhelyezett meta mezőben rendszereződnek a hozzá tartozó címkék. Ezek lényegében kulcsszavak, így ügyelni kell, hogy a tartalom szövegében ne legyen belőlük túl sok. Viszont a keresőmotoroknak segítenek a tartalom azonosításában, valamint a felhasználónak is segítenek, hogy az összes kapcsolódó tartalmat megtalálja.

Típusai:
Analitikai címkék
Meta címkék
Blogcímkék
Hashtagek
Képcímkék

Bár eltérő tartalomhoz használjuk, a szerepük és funkciójuk ugyanaz.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam