Címke definíciója

A címkék azok a kifejezések, amellyel egy weblap tartalmait tudjuk csoportosítani. Egy címke több tartalomhoz is tartozhat, ahogy egy tartalomhoz többfajta címke is kerülhet. Általában a tartalom alatt elhelyezett meta mezőben rendszereződnek a hozzá tartozó címkék. Ezek lényegében kulcsszavak, így ügyelni kell, hogy a tartalom szövegében ne legyen belőlük túl sok. Viszont a keresőmotoroknak segítenek a tartalom azonosításában, valamint a felhasználónak is segítenek, hogy az összes kapcsolódó tartalmat megtalálja.

Típusai:
Analitikai címkék
Meta címkék
Blogcímkék
Hashtagek
Képcímkék

Bár eltérő tartalomhoz használjuk, a szerepük és funkciójuk ugyanaz.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam