Befektetésarányos megtérülés fogalma

A befektetésarányos megtérülés, a ROI az angol „return on investment” rövidítése. Azt mutatja meg, hogy egy befektetés mennyire jövedelmező. Több befektetés összehasonlítható, de két ROI százalék összehasonlításakor figyelembe kell venni az időtartamot is. Ugyanis lehet egy ROI szám nagyobb, de ha mondjuk éves szintre bontjuk, akkor már lehet, mégsem volt annyira megtérülő.

Kiszámítása:
ROI = (a befektetés jelenlegi értéke – a befektetés költsége) / a befektetés költsége
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam