10 végzetes hiba Google Cégem-profilodon, ami miatt pénzt veszítesz. Nézd meg, mit ront el a legtöbb vállalkozó!

Tartalomjegyzék
-
Mi az a Google Cégem?
-
Milyen vállalkozásoknak érdemes Google Cégem-profilt használnia?
-
A 10 leggyakoribb hiba a Google Cégem-profiloknál
-
1. A profilodon szereplő adatok hiányosak vagy pontatlanok
-
2. Nincs (elég) fénykép a profilodon
-
3. Rossz kategóriába soroltad a cégedet
-
4. Nem megfelelő kulcsszóhasználat
-
5. Nincsenek vélemények
-
6. Nem válaszolsz a véleményekre (negatívra és pozitívra egyaránt!)
-
7. Nem posztolsz rendszeresen új tartalmakat
-
8. Nem követed az elemzéseket
-
9. Nem jelzed a megváltozott nyitvatartási időt
-
10. Duplikált profil
-
1. A profilodon szereplő adatok hiányosak vagy pontatlanok
-
Összefoglalás
Egy bizonyítottan hatékony marketingeszköz, ami ráadásul teljesen ingyenes is. Ez minden vállalkozó álma. De valóban csak álom lenne?
Mi az a Google Cégem?

Milyen vállalkozásoknak érdemes Google Cégem-profilt használnia?

- Megjelenhetsz a Google keresési találatai között, illetve a Google Térképen is. Ha például egy felhasználó rákeres a „fodrász a 15. kerületben” kifejezésre, adott esetben a te céged is a releváns találatok között lesz. Ha azonban nincs Google Cégem-profilod, vállalkozásod nem jelenik meg, így potenciális ügyfeleket veszíthetsz.
- Ügyfeleid megoszthatják a véleményüket cégedről, így segítve meggyőzni az új érdeklődőket.
- A potenciális ügyfelek azonnal látják a cégedhez tartozó címet, telefonszámot és weboldalt, így egy kattintással felvehetik veled a kapcsolatot.
- Ingyenes statisztikákat kaphatsz arról, hányan kerestek a cégedre, hányan kattintottak a weboldaladra, és mely kulcsszavakra jelentél meg.
A 10 leggyakoribb hiba a Google Cégem-profiloknál
1. A profilodon szereplő adatok hiányosak vagy pontatlanok
- Cégnév, cím, telefonszám
- Nyitvatartási idő
- A weboldal linkje (ha releváns)
- A vállalkozás kategóriája
- Leírás a vállalkozásról
- Szolgáltatások, termékek, menük, árak.
2. Nincs (elég) fénykép a profilodon
- Logó
- A fizikai üzlet külső és belső terei
- Termékek és szolgáltatások
- Menük és árlisták
- Személyzet.
3. Rossz kategóriába soroltad a cégedet

4. Nem megfelelő kulcsszóhasználat
5. Nincsenek vélemények

6. Nem válaszolsz a véleményekre (negatívra és pozitívra egyaránt!)
7. Nem posztolsz rendszeresen új tartalmakat
- Aktuális akciók, kedvezmények, események
- Hasznos információk a termékeidről, szolgáltatásaidról
- Nyitvatartási idő megváltozása (ha aktuális)
- Ügyfelek véleménye
- Képek a vállalkozásodról, termékeidről, elégedett ügyfeleidről.
8. Nem követed az elemzéseket
9. Nem jelzed a megváltozott nyitvatartási időt
